Obchodní podmínky
Odpovědná osoba a kontakt
1) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
2) Druhy dopravy veřejnými přepravci
Zboží doručováno Českou poštou – Doporučené psaní - malé zásilky - poštovné je Kč 70,- a případné dobírkovné je Kč 100,-. Českou poštou - větší balík - poštovné Kč 120,- a případné dobírkovné je Kč 150,-. Dále je zboží v ČR doručováno přes dopravní firmu Zásilkovna. Zásilka Kč 65,- a případná dobírka stojí Kč 85,-. Doručení na Slovensko je možné pouze při platbě předem, přes Zásilkovnu a za cenu poštovného 85,- Kč. Cena
nezahrnuje žádné další služby, protože je Česká pošta nenabízí. Pokud nebude
objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku
si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto
zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost
zásilku ovlivňovat či podrobně sledovat. Reklamace
zásilky je možná pouze u převzetí! POZOR! Pokud
je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte
reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel
odpovědnost. Zásilku
odesíláme co nejdříve po zpracování objednávky. O odeslání je zákazník
informován e-mailem.
3) Záruka
Daňový doklad ke zboží odešle
elektronickou poštou – e-mailem prodávající neprodleně po převzetí zboží
kupujícím. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na
dokladu. Ve sporných případech může být záruční
lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.
4) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace
V případě,
že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor
s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez
zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle
požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup
možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy
odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní
smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní
smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se
považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje
povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Na zboží
poskytujeme záruční dobu danou zákonem.
5) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je
kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém
obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo
odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel
kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s
uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení
od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve
zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta
vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení. Toto
ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od
převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.
Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo
spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu
toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně,
může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst
svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen
vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen
takto sníženou kupní cenu. Na kupní
cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své
skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu
apod.).
6) Doručení a dodací podmínky
Některé
zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Veškeré
zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům,
které při doručování vznikají. Jak
postupovat při vracení zboží:
1) Připravte
zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci
vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi
zvoleným přepravcem. Jak zásilku
připravit. Zásilka musí
být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém
jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím
použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k
polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na
dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na
bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od
obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní
náklady (neplatí pro reklamace!).
7) Způsoby úhrady
Způsob úhrady: Na účet prodávajícího, kartou, paypalem -po
přijetí platby na účet prodávajícího bude zásilka neprodleně vyexpedována a o
tomto Vás budeme neprodleně informovat. Dobírka (ČP-Kč 180,-/Zásilkovna Kč 85,-) objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte
v hotovosti.
8) Reklamace
V případě,
že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního
řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6.
Obchodních podmínek.
9) Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
Jak postupovat:
V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
Ke zboží musí být přiložen daňový doklad, který nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato čisté.
U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
O vyřízení reklamace budete
informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky
budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Děkuji Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Ráda bych Vás také ujistila, že jakýkoliv Váš problém s mým e-shopem vyřeším. V mém zájmu je spokojený zákazník, který se rád vrátí a opět nakoupí. Pokud už jste u mě nakupovali, ráda za Vás vaši objednávku vyplním, stačí mi jen napsat, co jste si vybrali... :-)
Zuzana Vávrová - duše projektu
Obchodní
podmínky jsou platné od 31.1.2020.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné
obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.